ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2013

Μίχας: «Προσωπική περιήγηση στους χάρτες της Τέχνης»


Την παρουσία του και μέσα από την Τέχνη, και όχι μόνο μέσα από την κοινωνική του δραστηριότητα, θέλει να δείξει με την προσωπική του έκθεση «Ατομικός Πορτολάνος, ο Γιάννης Μίχας, όπως σημειώνει με άρθρο του στην aftodioikisi.gr.
Όπως λέει, η σημερινή μουντή πραγματικότητα αποτέλεσε την αφορμή για «περιπλάνηση και ταξίδια» στους δρόμους της Τέχνης.

ΤΟ ΠΛΗΡΕΣ ΑΡΘΡΟ

Ο Ατομικός Πορτολάνος είναι η προσωπική μου περιήγηση στους χάρτες της τέχνης και θέλω να τονίσω την παρουσία αυτή μέσα από τα εικαστικά και όχι μέσα από την κοινωνική μου δραστηριότητα.

Η νέα μου δουλειά οι νέες μου ανησυχίες επικεντρώνουν στο φως, στη σχέση της θάλασσας με τα ακρόπρωρα των πλοίων, των πλοίων με τα λιμάνια του κόσμου, δημιουργώντας νέους κόσμους με διαθλάσεις και αντικατοπτρισμούς.

Η ανάγκη φυγής από την μουντή σημερινή πραγματικότητα που ζούμε με οδηγεί στην περιπλάνηση και τα ταξίδια.

Εικαστικά ταξίδια, που ανανεώνουν και προσφέρουν ερεθίσματα, διεγείρουν τη φαντασία και με κάνουν να αναπολώ, να παρατηρώ ότι ξεχάστηκε στο χρόνο, ότι παραλείπουμε από τη ζωή, τη φύση, ότι λησμονούμε από την ιστορία των ανθρώπων που πέρασαν και εκείνων που έρχονται.

Επειδή όμως πολλές φορές τα λόγια περιττεύουν και κάποτε μάλιστα αδυνατίζουν τις εικόνες σας περιμένω στην έκθεσή μου στην GALLERY TITANIUM να προσπαθήσουμε να ταξιδέψουμε μαζί στις θάλασσες και τα λιμάνια του κόσμου.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

This is a comment.