ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Τρίτη 31 Μαΐου 2011

Δ. Θεσσαλονίκης: Τάξη στα τραπεζοκαθίσματα της Αριστοτέλους

Αποφασισμένος να βάλει σε τάξη το «χάος» και την «αταξία» που επικρατεί με τα τραπεζοκαθίσματα στην οδό Αριστοτέλους είναι ο δήμαρχος Γ. Μπουτάρης
,και όπως δήλωσε χαρακτιστικά: «Δεν μπορούμε να ανεχτούμε πια το μπάχαλο με τους ιδιοκτήτες των καφετεριών να τοποθετούν τα τραπεζοκαθίσματα, όπου θέλουν».
Πρόθεσή του είναι να υπάρξει μείωση στα τραπεζοκαθίσματα από τα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος, να τοποθετηθούν ομοιόμορφα διαχωριστικά και ομπρέλες κοινής αισθητικής, ενώ κίτρινες γραμμές θα διαχωρίζουν τα σημεία όπου θα βρίσκονται τα τραπεζοκαθίσματα.
Πρότυπο η Ικτίνου
Το σχέδιο βασίζεται στο πρότυπο του πεζοδρόμου της Ικτίνου, ενώ οι αλλαγές θα καθοριστούν βάσει τριών παραγόντων, την ενόχληση των κατοίκων, την ενόχληση των πεζών, αλλά και τη διασφάλιση της επένδυσης των καταστηματαρχών. Στόχος της δημοτικής Αρχής είναι η όλη διαδικασία των αλλαγών να δρομολογηθεί έως το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Ιουνίου.
Ο Δήμος Θεσσαλονίκης σκοπεύει να καταστήσει την πλατεία Αριστοτέλους πρότυπο για την εφαρμογή του νόμου στις 3.500 καφετέριες που υπάρχουν στη Θεσσαλονίκη.
Η νέα χωροθέτηση κοινόχρηστου χώρου για την ανάπτυξη τραπεζοκαθισμάτων στην πλατεία Αριστοτέλους βρέθηκε σήμερα στο επίκεντρο της συνεδρίασης της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής του Δήμου Θεσσαλονίκης, στην οποία προσκλήθηκαν όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς προκειμένου να διατυπώσουν τις προτάσεις τους.
Αλλαγές στα κριτήρια παροχής αδειών
Σύμφωνα με τον αντιδήμαρχο Αστικού Σχεδιασμού, Πολεοδομίας και Δικτύων Ανδρέα Κουράκη, έρχονται αλλαγές και στον τρόπο αδειοδότησης των καταστημάτων. Όλες οι άδειες που έχουν λάβει οι καταστηματάρχες ακυρώνονται και θα πρέπει να υποβάλουν αιτήσεις εκ νέου για άδειες τόσο για την έκταση του χώρου που θα χρησιμοποιούν όσο και για το ωράριο της μουσικής.
Στο εξής, σύμφωνα με τον κ. Κουράκη, οι άδειες θα δίνονται έπειτα από έλεγχο και σχέδιο της Τεχνικής Υπηρεσίας του δήμου, η οποία θα καταγράφει τον χώρο και τον αριθμό των τραπεζοκαθισμάτων.
Οι άδειες των καταστημάτων θα συνοδεύονται από χάρτη για τα τραπεζοκαθίσματα που θα είναι αναρτημένος στην προθήκη κάθε καταστήματος υγειονομικού ενδιαφέροντος. Ο δήμος υπολογίζει ότι μέσα σε ένα χρόνο θα αλλάξουν σταδιακά όλες οι άδειες και θα δοθούν οι καινούργιες.
ΠΗΓΗ: voria.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

This is a comment.