ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Παρασκευή 29 Απριλίου 2011

Mercedes SLK: "Χάδι" από τον ουρανό

Με σχεδιαστικές επεμβάσεις τόσο εξωτερικά όσο και σχεδιαστικά,
αλλά και με νέες τεχνολογικές εφαρμογές, η SLK, το μοντέλο που έκανε μόδα τη μεταλλική ανοιγόμενη οροφή (το Peugeot Eclipse του 1938 ήταν το πρώτο μοντέλο που εφάρμοσε αυτή τη λογική) επανέρχεται…

Αλλαγές
Και επανέρχεται στην ιδανική εποχή, λίγο πριν από την καλοκαιρινή ραστώνη, εποχή όπου όλα «γίνονται» διαφορετικά, πιο εύκολα και σαφώς με καλύτερη διάθεση.
Αυτό ακριβώς θέλει και η Mercedes με τη νέα SLK. Δεν είναι μόνο ότι ανανέωσε πλήρως το εσωτερικό, είναι και η ανοιγόμενη οροφή, που στη μεγαλύτερη επιφάνειά της καλύπτεται με ειδικό κρύσταλλο.
Εξωτερικά το γερμανικό μοντέλο φέρει πλήρως επανασχεδιασμένο το μπροστινό μέρος, καθώς και το πίσω.



Κινητήρες

Τρεις είναι οι επιλογές στο θέμα των μηχανικών συνόλων. H πρώτη επιλογή είναι η SLK 200 με κινητήρα 1.800 κ.εκ. με μηχανικό υπερσυμπιεστή και ισχύ 184 ίππων. Συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 ταχυτήτων ή αυτόματο 7 σχέσεων G–tronic. Με αυτή την ισχύ το αυτοκίνητο ταξιδεύει με τελική ταχύτητα 240 χλμ./ώρα, ο χρόνος της επιτάχυνσης 0–100 είναι 7 δευτ., η μικτή κατανάλωση 6,1 λίτρα και οι εκπομπές ρύπων βρίσκονται στα 142 γρμ./ χλμ.
Η δεύτερη επιλογή είναι η SLK 250 με ίδιο κινητήρα, αλλά με 204 ίππους και στάνταρ το 7τάχυτο G–tronic. Τελική 243 χλμ./ώρα, 0–100 σε 6,6 δευτ., μικτή κατανάλωση 6,2 λίτρα και εκπομπές ρύπων 144 γρμ./χλμ.
H πιο ισχυρή έκδοση (προς το παρόν μέχρι να εμφανιστεί με τα αρχικά AMG) είναι η SLK 350, με τον καινούργιο 3.5 λίτρων 6κύλινδρο κινητήρα σχήματος V, με τον 3ης γενιάς απευθείας ψεκασμό. Η ισχύς εδώ ανέρχεται στους 306 ίππους.
Οσο για τις επιδόσεις, η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα, ο χρόνος της επιτάχυνσης 0–100 είναι 5,6 δευτ., η μικτή κατανάλωση κυμαίνεται στα 7,1 λίτρα και οι εκπομπές ρύπων στα 167 γρμ./χλμ.



Δεν χρειάζεται επεξήγηση για το ότι και η νέα SLK είναι αποκλειστικά 2θέσια. Το εσωτερικό φέρει νέα σχεδίαση, όπως και τα καθίσματα. Νέο είναι και το 3άκτινο τιμόνι, ενώ, όπως και να το κάνουμε, μια αιθέρια ύπαρξη «γράφει» διαφορετικά πίσω από το τιμόνι ενός roadster όπως είναι η νέα SLK.



πηγη:adesmeytos.gr

ΜΤ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

This is a comment.