ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 2011

Δήμος Λαγκαδά, έμαθαν ότι είμαστε στο 2011?

Επί 3 μέρες πηγαινοερχόμουν από Θεσσαλονίκη για προσωπική μου υπόθεση στο Δήμο Λαγκαδά. Προσπάθησα να συναντήσω αντιδημάρχους...


και τα κατάφερα παρότι ήταν απασχολημένοι. δεν καταλάβαιναν τί τους έλεγα και δεν καταλάβαινα τί μου έλεγαν. Δεν τελείωσα τη δουλειά μου και μάλλον θα χρειαστεί να ξαναπάω πολλές φορές ακόμα αφού φρεσκάρω τα ελληνικά μου η κατεβάσω το επίπεδό μου για να μπορέσω να συννενοηθώ.Μια άλλη λύση είναι να τους κάνω δώρο ενα λεξικό αλλά θα μου πάρει χρόνο για να τους μάθω πως χρησιμοποιείται. Κάθε τρίτη λέξη που έλεγα, σταματούσα για να εξηγήσω την έννοιά της.Έζω αρκετούς φίλους στο Λαγκαδά, ανθρώπους με οξεία αντίληψη και γερή μόρφωση για να ξέρω σίγουρα ότι δεν φταίει το νερό της περιοχής και άρα δεν είναι γενικό το κακό. Να το πω τύχη? Να το πω συγκυρία? Γεγονός είναι, πάντως, ότι ο δεικτης ευφυίας των αρμόδιων, αυτών που συνάντησα, κάπου σκάλωσε και έμεινε εκτός κλίμακας.



ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

This is a comment.